Khamis, 1 April 2010

ermmmm,,,,,,

tbe2 lak mata ni ssh nk terlelap..duk men pejam celik,pejam celik dr td lagi,,mslh cmni la wt aku sakit ati sgt2,,laz2,aku bukak laptop kesygnku,ermm,,0n9 pn ok pe,,huhuhu,,,jarum jam pun da nk tunjuk dkt kul 4pg da,,ni semua pasal bomba punyer pasal la ni jd cmni,,hishh,,geram tol aku,,!!

ermm,,jap td aku da tidow,,sdg syok2 aku tidow duk ngh mimpi jpe nan putera hang li po(eh,,ade kew putera 2??=))ttibe jangtung aku tersentap,,,,dumm,,bunyi tembakan pistol,,tersgt2 la kuat terdgr dek telinga aku ni,,,,melilau aku atas katil,,terus keluar bilik seakan2 gaya seorang yang sedg ternampak hantu,,,aku pom xtaw ape yg aku ngh pikirkan mase tu2..

pastu,,"kebakaran,kebakaran",,perkataan 2 yg aku terdengr kt telinga,, elektrik semua tetibe terpadam,, smue org huru hara,mcm nk lari dr askar komunis pom ade aku tgk.."eh..napew ni??"..barulah aku tersedar n panik,,aku tgk org semua berlari,yg duk tingkat atas trus cpt2 turun ke bawah,,biar betol,,kebakaran ?? huh,,mase 2 aku da x igt len da,,mati la aku kali,,situasi mase 2 cemas giler,,

kiterorg semua diarahkan berkumpul di padang,time 2 da dkt kul 1pg..pastu nampak team bomba,,tp mane apinyer??ktne kebakaran 2??mcm2 da duk pk lam otak aku ni,,,
last2,, punyer la aku plg sakit aty,,dorg ckp,,sebenarnya i2 adlah sebahagian drpd latihan kebakaran..ya ALLAH,,bengang aku dibuatnya,yg plg aku geram,tidow aku tlh diganggu !!! rase mcm nk sumpah seranah org pun ade.. mmg aku gerammm,,!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan