Selasa, 30 Mac 2010

WeLcoMe to my bloG!!!

HYE..
ni da kali ke-2 aku wt blog...
1st blog aku wt pasal asemn yg lect aku suh wt,,
mle2 aku lnsg pom x berminat n amik taw pasal nk sign-up blog2 ni,,
klo stakat jd pembaca blog jew 2 boley la,,,huhuhu,,
lam 2 byk gak aku msukkan pasal information tntg comunication yg aku study,,
tp skag aku da xley nk sign in balik da blog 2 pasal aku da lper dye punyer password,,hahaha..
da lmer da aku x update ,,aku pn xtaw ape da jd nan blog aku tu,,
2 la 1st time aku sign-up blog,,ni pun atas jasa baek lect,aku,,Misz Azura Durrani yang nk bg mark klo sape2 yg wt blog 2,,blh dikatakan sesape yg dpt blog megikut ape yg dye nk akan dpt mark lebey,,n 2 adalah sebahagian drpd asemen yg aku perlu buat,student MASSCOM la katekan,,so,kne la taw skit pasal dunia teknologi skang,,sbum ni pon aku da taw,,cme xamik port sgt pasal ni,,huhu.,,

ermmm,,,
n dis 2nd blog aku wt,,aku pun xtaw gak nk cter ape lam blog ni,,tp arap dpt la bertukar pendapat korg nan something yg ley bg aku informer yg bek n arap2 pasni ley update slalu blog nih,,,hehehehe..

same2 kongsi cter k,,=),,

Tiada ulasan:

Catat Ulasan